УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • ABOUT UCU
  • Управління та адміністрація
  • Вчена Рада
  • Новини вченої ради УКУ
  • Новини Вченої ради УКУ: підсумки чотирьох засідань
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Новини Вченої ради УКУ: підсумки чотирьох засідань

Четвер, 10 Вересня, 2020

У травні і червні 2020 року відбулося чотири засідання Вченої ради УКУ (13 і 27 травня та 10 і 24 червня), з підсумками яких ми б хотіли ознайомити спільноту нашого Університету.

Вчена рада Університету схвалила основні напрями організації освітнього процесу в першому семестрі 2020-21 навчального року. Важливо, зазначити, що задля кращого виконання місії Університету, збереження та розвитку спільноти УКУ, підтримки економічного стану наших працівників та з надією на покращення епідемічної ситуації, УКУ буде намагатися у наступному навчальному році повернути навчання на наші кампуси. Але буде при цьому керуватися тим, що задля безпеки здоров’я людей треба бути готовими повернутися в онлайн при погіршенні епідемічної ситуації і тому такий формат буде розглядатися як базовий сценарій підготовки для викладачів до занять. УКУ також спробує забезпечити кожній людині зі спільноти – чи то студент, викладач, чи адміністративний працівник – можливість вибору формату навчання і праці з дому чи, за сприятливих епідемічних умов, на кампусі. З деталями цього плану спільноту буде ознайомлено незабаром.

Вчена рада прийняла за основу положення про науковий фонд, наукове замовлення Університету і конкурс внутрішніх наукових грантів. Справа в тому, що частина наукового навантаження у 2020-21 навчальному році буде розподілятися на конкурсних засадах з врахуванням тематичного спрямування наукового замовлення УКУ. Як наслідок, це дозволить більш ефективно використовувати ресурси на наукову роботу, створити кумулятивний ефект у сфері пріоритетних з точки зору місії і стратегії УКУ наукових напрямків, підвищити мотивацію кращих науковців, забезпечити певну гнучкість у використанні коштів, зробити внесок у формування культури подання на наукові гранти, створити «банк» наукових проектів для подальшої подачі на внутрішні і зовнішні конкурси. З деталями цього положення можна буде ознайомитися незабаром в окремому повідомленні.

Вчена рада схвалила проект нової редакції Статуту ЗВО УКУ, представлений робочою групою, і скерувала його на погодження Конференцією трудового колективу Університету. У новій редакції текст Статуту приведено у відповідність до оновленого законодавства; спираючись на більшу управлінську автономію приватних ЗВО, переглянуто і осучаснено структуру, склад, порядок роботи і повноваження органів управління, органів громадського та студентського самоврядування, процедура обрання ректора, деканів факультетів та керівників академічних підрозділів; більш чітко і видимо відображено християнську і католицьку ідентичність в діяльності Університету; узгодити статутні документи УКУ і ФБФ, як церковного факультету. З деталями змін до Статуту УКУ можна буде ознайомитися незабаром в окремому повідомленні.

Вчена рада підтримала ініціативу Парламенту Студентів УКУ щодо вдосконалення викладачами використання CMS при викладанні своїх курсів. Зокрема, йдеться про належне відображення в силабусі плану роботи впродовж семестру та змін до нього, завдяки чому студенти будуть краще розуміють, чого їм чекати від курсу і яка буде система оцінювання. Зі свого боку, студенти також запропонували допомогу – запровадити систему студентів-асистентів для викладачів на кожній кафедрі університету.

Вчена рада затвердила зміни до положення про професійно-кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду НПП, які полягають у врахуванні вимог Конгрегації католицької освіти щодо отримання викладачами від Великого Канцлера УКУ і ФБФ канонічної місії і дозволу на викладання на церковному факультеті. З деталями цього положення можна буде ознайомитися незабаром в окремому повідомленні.

Вчена рада затвердила пропозицію декана Гуманітарного факультету Андрія Ясіновського про його реорганізацію шляхом формальної ліквідації кафедр нової й новітньої історії України, кафедри світової історії нового й новітнього часу та кафедри класичних, візантійських і середньовічних студій та їх об’єднання у кафедру історії. Реорганізація історичної програми ГФ призведе до пріоритизації діяльності в ділянці історії відповідно до місії й нової стратегії УКУ, запитів суспільства і Церкви; формування оновленого навчального і дослідницького профілю історичної програми, що співвідноситься із сучасними суспільними проблемами, зорієнтований на зцілення ран минулого і творить субʼєктність української історії; створення єдиного центру відповідальності, управління та ухвалення рішення; раціоналізації використання наявних і пошуку нових ресурсів.

Також було прийнято рішення про створення Центру релігійної культури на Гуманітарному факультеті, академічним завданням якого є критичне дослідження богословських, канонічних і соціокультурних джерел передання Київської митрополії у ширшому порівняльному контексті універсальних християнських традицій Візантії, латинського Заходу та східних православних спільнот, а також рецепції в словʼянських землях унійної ідеї. Головну увагу Центр зосереджуватиме на міждисциплінарному вивченні сформованої на цивілізаційному пограниччі християнського Сходу і Заходу київської традиції.

Вчена рада заслухала і схвалила пропозиції Володимира Турчиновського, декана факультету суспільних наук, про реструктуризацію Школи журналістики і кафедри медіакомунікацій шляхом створення на їх базі об’єднаної Школи журналістики і комунікацій. Також було схвалено пропозиції о. Андрія Шестака щодо розвитку Школи журналістики і комунікацій та створення нових програмних продуктів.

Вчена рада також схвалила пропозицію декана філософсько-богословського факультету о. Юрія Щурка щодо впровадження змін в освітніх програмах, як бакалаврській, так і магістерській, з богослов’я. Оновлення було потрібне не тільки внаслідок потреби врахувати рекомендації апостольської конституції Veritatis Gaudium. Для студентів-мирян створено можливість набуття додаткових компетенцій, які не тільки стануть їм в нагоді для поширення Доброї Новини, але й полегшать пошук роботи не ринку праці. Найближчим часом студенти в межах дисциплін ДВВУ зможуть прослухати додаткові предмети з двох галузей: «Журналістика і медіа-комунікації» та «Управління проєктами». Цю оновлену програму означено як «Богослов’я +», оскільки тут, по суті, застосовано принцип багатьох американських університетів «Major + Minor».

Вчена рада затвердила концепцію спеціалізації із медичного менеджменту (“Управління у сфері медичного здоров’я”) для магістерських програм Львівської бізнес-школи та Школи управління.

Вчена рада прийняла ряд рішень щодо аспірантури, зокрема:

– призначила гарантами освітніх програм “041 – Богословя” й “032 – Історія та археологія” Віктора Жуковського та Ігоря Скочиляса,

– затвердила профіль освітньо-наукової програми з історії в аспірантурі УКУ та зміни до навчального плану з історії,

– затвердила профіль освітньо-наукової програми PhD з богослов’я в аспірантурі УКУ та зміни до навчального плану PhD з богослов’я.

Було затверджено «Порядок захисту докторських проектів аспірантів гуманітарного та філософсько-богословського факультетів», а також прийнято «Положення про порядок захисту дисертацій для здобуття наукового ступеня доктора філософії у ЗВО УКУ». Причиною для цього стала готовність провести перший в історії УКУ захист дисертації в одноразовій спеціалізованій раді, сформованій в УКУ, за новими правилами, розробленими Національним агентством із забезпечення якості.

Вчена рада затвердила тимчасовий порядок організації проведення заліково-екзаменаційної сесії та атестації здобувачів вищої освіти із застосуванням дистанційних технологій в УКУ.

Вчена рада заслухала і схвалила підсумки роботи Атестаційної комісії. Чергову атестацію пройшло 79 НПП за основним місцем праці, а позачергову – 3 НПП. Вчена рада провела на своєму засіданні атестацію проректорів С.Опацької і О.Турія, а також декана факультету суспільних наук В.Турчиновського. Члени Вченої ради також підтримати переведення д-ра Тетяни Зайцевої (Гошко) на посаду професора кафедри історії з 1 вересня 2020 року.

Вчена рада УКУ підтримала пропозицію щодо присвоєння Вірі Рокошевській та Олегові Білянському вченого звання доцента і скерування відповідних запитів до МОН України.

Наступне засідання Вченої ради УКУ відбудеться у серпні 2020 року.

Вам буде цікаво

27 2020
Новини Вченої ради від 25 листопада 2020 року
10 2020
Новини Вченої ради УКУ 28 жовтня 2020 року
10 2020
Новини Вченої ради УКУ 2 версня 2020 року
10 2020
Новини Вченої ради УКУ: підсумки чотирьох засідань
10 2020
Новини Вченої ради УКУ 18 грудня 2019 року
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio