«Жінка як об’єкт в рекламі: стереотипи та маніпуляції»
- Четвер, 21 Березня, 2019
- 16:15
21 березня Центр СУА з жіночих студій запрошує на відкриту лекцію Вікторії Романюк «Жінка як об’єкт в рекламі: стереотипи та маніпуляції»
Доповідачка: Вікторія Романюк, кандидатка культурології, доцентка кафедри журналістики НаУКМА, заступниця головного редактора StopFake.org
Місце проведення: авд. 424, Гуманітарний факультет, вул. Козельницька, 2а
Час проведення: 16:15-18:00
Сучасні медіа не лише надають інформацію, розважать та орієнтують аудиторію в різних напрямках життя. Вони формують стереотипні уявлення про чоловіка і жінку, родину і мораль, ідеали криси, приписуючи нам певні психологічні властивості, соціальні ролі. Найяскравіше такі процеси відбуваються в комерційному контенті – рекламі, де жінка репрезентується не через її талант, інтелектуальні здібності чи професійні успіхи, а через характеристики зовнішності. Під час доповіді буде розглянуто питання загроз від дискримінаційного контенту, а також представлено приклади та шлях подолання цих загроз у вітчизняній та європейській медіаіндустрії.
Дайджест подій та новин
Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку