Тренінговий інтенсив “Як монетизувати незалежний онлайн-медіапроект”
- Вівторок, 17 Жовтня, 2017 - Четвер, 19 Жовтня, 2017
Магістерська програма з медіакомунікацій Українського католицького університету спільно з Deutsche Welle Akademie оголошує набір громадянських журналістів на тренінговий інтенсив “Як монетизувати незалежний онлайн-медіапроект”.
Мета – об’єднати молодих українських активістів, студентів, блогерів, стримерів, медійних діячів та тих, для кого журналістика – неосновна професія.
Ви дізнаєтесь як створити успішний та фінансово незалежний медіапроект.
Тренери та теми:
Андрій Александров – заступник директора інформаційної компанії БелаПАН, головний редактор «Білоруського журналу», фахівець з медіаменеджменту, медіатренер.
Тема: “Як будувати стратегію для розвитку медіастартапу” .
Олександр Саліженко – Digital-директор проекту Центр UA.
Тема: “Технології просування онлайн-контенту”.
Андрій Пушкарьов – директор із нативной реклами РБК-Україна.
Тема: “Стратегії ефективної інтернет-реклами”.
Юлія Макгаффі – шеф-редакторка інтернет-журналу платформи благодійності Charitum.
Тема: “Як створювати та просувати нові онлайн-формати”.
Світлана Колодій – організаторка «Спільнокошту».
Тема: “Краудфандинг як форма комунікації з аудиторією”.
Тренінговий інтенсив триватиме упродовж трьох днів – з 17 по 19 жовтня 2017 року.
Для участі в тренінгу відібрано 20 громадянських журналістів з усієї України.
Керівник проекту – Вікторія Романюк, [email protected]
Менеджер проекту – Вероніка Равська, [email protected]
Дайджест подій та новин
Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку