В УКУ відбувся семінар з піскової терапії для соціальних педагогів
Про те, як пісок може мати терапевтичний ефект, і як це допомагає в роботі соціальних педагогів та психологів, в УКУ на запрошення кафедри загальної та соціальної педагогіки розповіла і показала арттерапевт Людмила Підлипна. 8 та 9 травня вона провела навчально-терапевтичний семінар для студентів та викладачів Університету.

«Піскова терапія – це один із напрямків арт-терапії, який передбачає за допомогою виставлення фігурок різного формату в пісочниці мати чітку проекцію того, що відбувається в життєвій ситуації, в середині клієнта, тобто там є пряма проекція. За допомогою цих проекцій ми можемо допомогти краще зрозуміти що з ним і які стратегії вирішення тої чи іншої проблематики можна знайти», – розповіла Людмила Підлипна.
Арттерапевт переконана, що такий метод є доволі дієвий і на часі. Все більше практичних психотерапевтів, соціальних педагогів облаштовують в своїх кабінетах відповідні пісочниці і працюють з клієнтами за допомогою піскової терапії.

Відтак студенти протягом двох днів на семінарі «Піскова терапія у діяльності соціального педагога та практичного психолога» вивчали всі теоретичні та практичні методи піскової терапії, побувши за цей час в ролі клієнтів, терапевтів та глядачів. В класичній пісочниці (50х72х8), яка на третину наповнена піском і з певним набором іграшок (частина з яких має бути принесена самим «клієнтом»), студенти навчалися визначати «тенденції» в поведінці людей, і як ці «тенденції» будуть впливати на них подалі. Разом з тим, за словами Людмили Підлипної, піскова терапія – це не тільки діагностичний, а ще й терапевтичний ефект. Адже коли клієнт створює, вже відбувається певна терапія внутрішнього світу.
«Студенти знають як це робити. Вони отримали книжки, де є чіткий алгоритм роботи, спробували це втілити в життя. Далі – роботи за ними», – підсумувала Людмила Підлипна.
Прес-служба УКУ