Залучити студентів з-поза Галичини: УКУ провів виїзний День відкритих дверей
Розповісти абітурієнтам із інших областей України про УКУ, показати якісну альтернативу державним вузам та розповісти про те, що в Університеті не навчають як бути монахами — саме таку ціль для себе поставила команда відділу рекрутингу УКУ, яка з компанією «УКУ у Турі» відвідала 5 областей України.
Розказувати про цінності Університету буває важко навіть у Львові — для цього достатньо вийти за межі УКУ, але коли ж про Університет чують діти не з Галичини, то це у них викликає щире здивування. Про це розповідає керівник відділу рекрутингу УКУ Матвій Дух.
«Ми хочемо, щоб до УКУ вступало більше молодих людей з-поза Західної України. Для цього розробили програму «УКУ у Турі». Ми безпосередньо приїжджали до учнів за Збручем та знайомили їх із Університетом. Як виявилося, щоб відчути відмінне від львівського середовище, не обов’язково далеко їхати. Навіть у Рівному, яке всього за декілька годин від Львова, зовсім інше міське життя, — каже Матвій. — Проте це аж ніяк не диво — навіть у Львові дітьмям з-поза Пласту й УАЛу пояснити цінності Університету подекуди проблематично».
За словами Матвія, їх команда намагалася розказати, що для докорінних змін у державі потрібна консолідація молоді, яка б змогла сформуватися фахово та ціннісно — саме такі цілі ставить перед собою Університет.
«Ми розказували про середовище УКУ і пояснювали, що студенти з інших областей конче потрібні для того, щоб впроваджувати там зміни після навчання. Фігурування слова «католицький» майже у всіх учнів викликало скептицизм — вони думали що тут вчать бути монахами. Натомість ми розповідали, що це свідчить про те, що Університет акцентує увагу на цінностях, гідності і чеснотах. В УКУ є й програми із бізнес адміністрування, й комп’ютерні науки й багато гуманітарних спеціальностей, проте сформованим спеціалістом стають саме завдяки поєднанні чеснот і фахових навичок», — розповідає Матвій Дух.
Перший раз потрапила за Збруч одна із керівників проектів — Ганнуся Турчиновська. Вона розповідає про те, що їх команда змогла зацікавити найрізноманітніших школярів.
«Упродовж програми ми відвідали Полтаву та Харків, мали відкриту лекцію у полтавському осередку УАЛу. Вони надзвичайно радо нас прийняли і ми їм особливо вдячні. Члени організації вже вмотивовані та прагнуть щось змінювати, тому вони були нашою основною цільовою аудиторією. Ми мали для них відкриту лекцію, яка зацікавила й звичайних полтавчан, — розповідає Ганнуся. — Вдалося відвідали багато шкіл різного профілю й усюди ми мали чим привернути увагу абітурієнтів. Діти з фізико-математичних ліцеїв більше цікавилися програмами з комп’ютерних наук, натомість учням із загальноосвітніх шкіл більше була довподоби програма “Artes Liberales”».
Показати свою зацікавленість Університетом і отримати можливість безкоштовно приїхати в УКУ. Про те, як школярі знімали відео про бачення майбутнього розповідає менеджер із зв’язків з громадськістю Наталя Волощук.
«Ми зібрали багато матеріалів від наших колег з туру й від самих школярів, які залишали певні відгуки та очікування щодо Університету. Нам було дуже цікаво зрозуміти атмосферу і поведінку учнів, бо навіть у звичайному відеопривітанні проглядалися їх місцеві особливості. Троє із найбільш вмотивованих школярів, які записали відео про те, як бачать своє майбутнє, отримають безкоштовну можливість приїхати у Львів на День відкритих дверей Університету», — розповіла Наталя.
Для того, щоб коротко розказати про УКУ вистачить 9000 секунд — розповідає менеджер проектів відділу рекрутингу Остап Мачинський.
«9000 секунд це 2,5 години — саме стільки часу нам було потрібно щоб познайомити школярів з УКУ й відповісти на найпопулярніші питання. У цей час ми вклали інформацію про візію й місію Університету, про навчання та стипендійні програми. Подія привернула багато уваги у киян. У залі Київського центру УКУ не було вільного місця, а ті, хто не зміг прийти потім писали повідомлення і перепрошували, що не прийшли. Тому тепер плануємо відвідати із турами Південні та Південно-Західні області України», — розповів Остап.
Найближчим часом команда відділу рекрутингу планує знову вирушити у чергову подорож до абітурієнтів. 13 березня вони планують відвідати Івано-Франківськ, завітати до чернівецьких учнів 14-15 березня та дістатися аж до Миколаєва, де команда познайомить тамтешніх школярів із Університетом впродовж двох днів — з 17 по 19 березня.