«Мистецтво попиту» – у Львові презентували світовий бізнес-бестселлер
«Творці попиту – це люди, які вміють дивитися на світ очима та емоціями покупців. Вони постійно експериментують на ринку, аби розуміти думку споживача. А основне, творці попиту розуміють, що без захвату та ентузіазму працівників у підприємстві, не можливо викликати захват у покупців», – таку думку висловив один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту Адріан Сливоцький у відеозверненні під час презентації україномовного перекладу його книги «Мистецтво творення попиту».
Переклад здійснила Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS). Презентація відбулася 13 вересня у рамках «Бізнес форуму» Форуму видавців у Львові.
Книга Адріана Сливоцького – про те, як створюють нові ринки і нові світи, – вважає президент компанії «Євроіндекс» Валерій Пекар. На його думку, видання є інструментальним. «Інновації приходять туди, де зруйнована інфраструктура. В Україні зруйноване практично все. Це означає, що інновації прийдуть сюди раніше. У нас є можливості ввести фантастичні інновації у будь-яку сферу. Як це зробити? – відповіді знайдете у книзі», – залишив інтригу експерт.
Цю ж думку підтвердив і сам автор: «Часи глибокої кризи та невизначеності – час великих можливостей. Коли інші обороняються, найкращі інноватори наступають. Вони шукають можливості, беруть ініціативу та пристосовують усі основні засади творення попиту, аби здобути перевагу на довготермінову перспективу».
Серед експертів на презентації бути також Геннадій Радченко, директор з корпоративних зв‘язків компанії «Nestle» в Україні та Молдові, Олександра Бакланова, партнер компанії “Pro.mova”, Руслан Червак, виконавчий директор медичного центру «Інтерсоно».
Наприкінці презентації модератор зустрічі Оксана Кулаковська заохотила всіх читати: «Є багато хорошої літератури різними мовами, яка пропонує свіжий досвід. Це завжди щось, що дає нам можливість подивитися на наші проблеми та можливості по-новому».
Додамо, що раніше Львівська бізнес-школа УКУ також переклала українською мовою такі світові бізнес-бестселлери як «Прорив» Адріана Сливоського, «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур» зі серії “Harvard Business Publishing” Франса Йохансона,
Довідка.
Адріан Сливоцький народився 28 червня 1951 року в США. Американський економіст — син вихідців з Івано-Франківщини. Навчався в Гарвардській юридичній школі та Гарвардській школі бізнесу.
Один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, віце-президент, член ради директорів «Mercer Management Consulting, Inc.», головний доповідач “Forbes EO Forum”, “Fortune CІO Conference” та “Fortune CEO Conference” протягом останніх років.
У 2012 р. повторно увійшов до переліку п’ятдесяти світових бізнес-мислителів.
Адріан Сливоцький – автор світових бестселерів з питань стратегічного управління: «Чи є ваш бізнес цифровим?», «Зразки отримання прибутків», «Зона прибутку» (увійшла у десятку найкращих бізнес-книг 1998 року за рейтингом BusinessWeek) та «Міграція капіталу» (перекладена українською у 2001 році).
Він опублікував багато праць, зокрема статті у газеті “The Wall Street Journal” і журналі “Harvard Business Review”, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у м. Давосі, на конференції керівництва “Microsoft”, на форумі керівників журналу “Forbes” і конференції керівництва журналу “Fortune”.
Прес-служба LvBS