УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Неприбутковим організаціям недостатньо лише хорошої ідеї, їм…
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Неприбутковим організаціям недостатньо лише хорошої ідеї, їм потрібен маркетинг, – волонтер корпусу миру в УКУ

Понеділок, 6 Червня, 2011


Чому соціальний маркетинг важливий і чому ним треба займатися? Якщо ви керуєте неприбутковою організацією, то якнайбільше людей повинні мати доступ до ваших послуг. Недостатньо доброї ідеї, треба, щоб люди знали про неї і вміли користуватися нею. Для цього неприбутковим організаціям слід займатися маркетингом.

Таку думку висловив волонтер корпусу миру США Террі Меттісон. 3 червня 2011 року в УКУ відбулася конференція «Зростаючи в ефективності: маркетинг для неприбуткових організацій», яку організовував Інститут лідерства та управління УКУ. На конференцію приїхало понад 100 учасників з усієї України – Донецька, Києва, Ужгорода, Чернівців, півострова Крим та ін.

Террі Меттісон вважає, що будь-яка організація перш за все повинна мати місію та стратегію, які визначить, як саме функціонуватиме інституція. «Маркетингова суміш – це продукт, ціна, місце та промоція. Однак соціальний маркетинг не має на меті отримати прибуток, він спрямований на вирішення певних проблем», – додав експерт.

На думку консультанта УКУ з питань стратегічного розвитку Джефрі Вілза, найголовніше для неприбуткових організацій зрозуміти, для кого ми служимо. «Ми знаємо, що хочемо робити, але чи ми знаємо, чого потребує суспільство і громада? Тому така конференція – це нагода застановитися над новими питаннями», – вважає Джефрі Вілз.

Також під час конференції учасники говорили про співпрацю бізнесу та неприбуткових організацій, інструменти лобіювання для формування позитивного іміджу, як зробити непопулярну ідею унікальною тощо.

Прес-служба УКУ

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Субота, 23 Січня, 2021
Розмаїтість – наше багатство. Кілька обнадійливих слів до Дня Соборності
П'ятниця, 22 Січня, 2021
Тарас Добко: «Університети можуть допомогти молоді, яка шукає свої дуже...
Четвер, 21 Січня, 2021
Борис Ґудзяк: «Людські стосунки — найбільше мистецтво»
Середа, 20 Січня, 2021
«Матеріальну допомогу на Схід можна передати поштою, але нею не...
Неділя, 17 Січня, 2021
Шептицький очима студентів
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio