Оголошено тендер на розробку соціальної інформаційної кампанії
Український католицький університет за фінансової підтримки проекту «Більше фактів для діалогу» оголошує тендер на розробку соціальної інформаційної кампанії, спрямованої на підвищення антикорупційної культури мешканців Київської та Львівської областей. Кампанія передбачає виготовлення візуальних матеріалів для носіїв зовнішньої реклами та соціальних мереж.
Інформаційні меседжі повинні бути орієнтовані на формування в мешканців регіонів стійкого розуміння впливу корупційної складової на зниження ефективності роботи органів місцевої влади та підприємств комунальної сфери, а також інформування громадян про доступні їм інструменти контролю за використанням бюджетних коштів.
Кампанія може бути впроваджена в декілька етапів. Запуск пілотного продукту повинен відбутися не пізніше 30 липня 2017 року, повна лінійка інформаційних матеріалів має бути представлена до 25 серпня 2017 року. Під час підготовки інформаційної кампанії розробнику буде надана всебічна консультативна підтримка, в т.ч. щодо методологічних і юридичних аспектів здійснення громадського моніторингу за використанням бюджетних коштів.
В конкурсі можуть взяти участь аплікати з профільним досвідом роботи не менше двох років та володіють необхідним ресурсом для розробки концепції соціальної кампанії і створення інформаційних продуктів для зовнішніх носіїв і соціальних мереж.
Критерії оцінки:
- Розуміння специфіки роботи з соціальною тематикою та роботи алгоритмів соціальних мереж;
- Цілісний та креативний підхід, спрямований на охоплення всіх вікових верств населення;
- Конкурентна ціна на послуги;
- Успішний досвід реалізації інформаційних кампаній соціального спрямування.
Тендерні пропозиції, подані учасниками конкурсу, мають включати такі компоненти:
- Опис досвіду апліката у проведенні інформаційних чи рекламних кампаній.
- Сформоване бачення, підходи та попередній план розробки рекламної кампанії. Представлення одного – двох зразків пропонованих візуальних матеріалів для носіїв зовнішньої реклами та/або соціальних мереж стане додатковою перевагою.
- Резюме виконавця/виконавців роботи.
- Вартість виконуваних робіт (у гривнях, з ПДВ).
- Фактори, що можуть вплинути на збільшення або зменшення вартості виконаних робіт.
Вітаємо аплікації, які містять рекомендації від попередніх замовників схожого типу робіт.
Конкурсні пропозиції просимо надсилати на пошту [email protected] до 18 липня 2017 року включно, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція на розробку соціальної інформаційної кампанії». Сюди ж можна адресувати запитання або звертатися за додатковими роз’ясненнями щодо умов конкурсу.