УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • План виходу з карантину: про нові правила та літній період в…
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

План виходу з карантину: про нові правила та літній період в Університеті

Вівторок, 12 Травня, 2020

Ви уже мали можливість ознайомитися з етапами виходу з карантину та планом зняття обмежень, який пропонує Кабінет Міністрів України. Беручи до уваги цю офіційну інформацію, наш університет теж напрацьовує свій власний поетапний план виходу з карантину, розробляє нові правила та планує літній період. Хоч як би нам хотілося якнайшвидше повернутися до роботи в університеті, але вихід з карантину — це тривалий процес, який потребує детального планування, обдумування усіх можливих загроз та викликів і найважливіше – потребує нашого з вами терпіння, об’єднання зусиль та злагоджених дій. 

Вихід з карантину

Ви знаєте, що з 11 травня в Україні послаблено карантин, проте це не означає, що всі організації вже зараз відновлять свою роботу. Уряд склав план поетапного виходу з карантину, який включає в себе 5 етапів. Фактично, 11 травня розпочався перший етап. Відновлення роботи закладів освіти відбувається на 4-му етапі. Тому Ректорат УКУ прийняв рішення дочекатися 4-го етапу. На офіційному сайті УКУ створено рубрику  “СOVID-19”, де ви знайдете усі новини, що стосуються карантину в нашому університеті.

Захворювання в спільноті

На жаль, коронавірус добрався і до нашої спільноти. Станом на 11 травня, адміністрації УКУ відомо про 2 випадки захворювання COVID-19 серед працівників університету: захворіла працівниця господарського відділу та працівник одного з інститутів. Працівниця господарського відділу перебувала на роботі 28 та 30 квітня; адміністрація встановила осіб, які з нею контактували. Ці люди перебувають на самоізоляції протягом 14 днів із моменту контакту.

Щоб попередити нові випадки захворювання в нашому університеті, Ректорат наполегливо просить усіх працівників про наступне:

  • повідомляти відділ управління персоналом, якщо у вас є підтвердження захворювання на COVID-19 чи підозра на нього;
  • приходити на роботу лише у разі гострої необхідності і лише за дозволом керівника;
  • на робочому місці перебувати в масці, рукавичках та дотримуватися відстані не менше 2 метрів від інших працівників.

Нагадуємо, що працівникам, старшим за 60 років, заборонено виходити на роботу.

Нові правила

З моменту виходу на роботу в УКУ будуть запроваджені протоколи щодо освітнього процесу, роботи в офісі, роботи їдалень тощо. Це будуть правила, які повинні допомогти зменшити ризик поширення коронавірусу. Такі правила зараз розробляє та аналізує робоча група з урахуванням кращих практик інших країн.

Літній період

Ректорат думає над тим, як використати літній період після стабілізації ситуації та пом’якшення карантинних обмежень. Зокрема, розглядається можливість проведення програм управлінського розвитку, які були заплановані, але не відбулися. Також розглядається можливість використання території біля кампусів УКУ для проведення занять «на відкритому повітрі». Але все це буде можливим лише за умови істотного покращення епідеміологічної ситуації, наявності протоколів та чіткого дотримання відповідних санітарних норм.

Бібліотека УКУ

Протягом цієї фази, Бібліотека УКУ працюватиме в режимі карантину, дистанційно і готуючись до часу дальшого послаблення умов карантину.

Разом з цим, викладачі та працівники УКУ матимуть можливість замовити книги на абонемент, зайшовши у свій обліковий запис і замовивши відповідні книги до 12.00. Двічі на тиждень працівники Бібліотеки о 14.00 формуватимуть усі замовлення та залишатимуть книги на охороні першого поверху Центру Шептицького. Замовлення книг можливе з Бібліотеки Центру Шептицького. Усі повернуті книги у Бібліотеку будуть відкладати на карантин в окреме місце.

У разі суттєвого послаблення карантинних заходів після 22 травня, планується запровадити у Бібліотеці тимчасову доставку електронних відсканованих документів для сприяння викладачам та студентам під час екзаменаційної сесії, за умови що це жодним чином не порушуватиме авторських прав.

Завершення навчального року та іспити

Студенти 1, 2, 3 курсів бакалаврату і 1 курсу магістерки цього року уже не повертатимуться на кампус і завершуватимуть навчання онлайн. На початку наступного навчального року, після повернення на кампус, з 2-3х ключових дисциплін кожної програми рекомендовано провести свого роду зріз знань студентів.

Студенти випускних курсів (4 курс бакалаврату і 2 курс магістерки) завершують навчання онлайн та готуються до іспитів, які можуть відбуватися в онлайн форматі чи на кампусі УКУ залежно до епідеміологічної ситуації у Львові.

Декани факультетів та керівники освітніх програм мають розробити два сценарії проведення засідань Екзаменаційних комісій:

  • план А (при відсутності послаблення умов карантину для ЗВО до 1 червня 2020 р.) – провести засідання Екзаменаційних комісій у форматі онлайн.
  • план Б (при послабленні умов карантину для ЗВО від 1 червня 2020 р.) – провести засідання Екзаменаційних комісій в приміщеннях Університету, забезпечивши належні умови захисту від поширення захворювання COVID-19 (перевірка стану здоров’я екзаменаторів та студентів, захисні маски, дотримання дистанції 1,5 м, дезінфікуючі речовини в аудиторіях).

Керівники освітніх програм мають розробити правила проведення Екзаменаційних комісій у форматі онлайн до 22 травня і до кінця травня повідомити про них студентів. Ці правила будуть застосовуватися у разі організації роботи Екзаменаційних комісій за «планом А».

Їдальні

Робота їдалень та кафетеріїв УКУ, в першу чергу, призначена для потреб університету.  Відповідно, їх діяльність буде відновлена після того, коли спільнота УКУ повернеться до життя на університетському містечку. Проте, починаючи з 11 травня оператори їдалень можуть готувати їжу в приміщеннях УКУ для подальшої доставки зовнішнім клієнтам. Пункти продажу їжі на території УКУ не працюватимуть.

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Неділя, 17 Січня, 2021
Шептицький очима студентів
П'ятниця, 15 Січня, 2021
В УКУ стартував конкурс на отримання стипендій. Розповідаємо як податись!
Середа, 13 Січня, 2021
Успішні стартапи в Україні: Центр підприємництва УКУ поділився результатами роботи 
Вівторок, 12 Січня, 2021
Профіль випускника УКУ – важливий дороговказ для формування нових поколінь,...
Вівторок, 12 Січня, 2021
Українському Вільному Університету – 100 років 
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio