При УКУ відкрилася Східноєвропейська школа медіа-менеджменту
У Львові розпочала працювати Східноєвропейська школа медіа-менеджменту. Організаторами школи, що пропонує учасникам перейняти досвід спеціалістів найвищого класу у сфері управління ЗМІ, є Український Католицький Університет та Фонд «Прес-центр для країн Центрально-Східної Європи» (Польща), в рамках програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ Польщі.
14-15 травня відбувся перший модуль «Специфіка і бізнес-моделі локальних ЗМІ», під час якого з теорією та практикою створення і успішного розвитку місцевого мас-медіа ознайомилися близько 30 учасників – журналістів та студентів зі Львова, Одеси, Кам’янця-Подільського й інших міст.
Дводенний модуль провели представники успішного медіа-бізнесу місцевого рівня з України та Польщі. Про специфіку створення і функціонування полтавської регіональної газети «Жовта газета» і тижневика «Коло» розповідав їх засновник Віктор Чубенко; досвідом розвитку з маленького самвидавного видання часів польської «Солідарності» до успішної незалежної газети «Paluki» поділився її власник і головний редактор Домінік Ксєнський. Тренінг охопив низку питань як щодо місії та завдань місцевої преси, так і тих, що стосуються бізнесової частини її існування – бізнес-планування, розповсюдження, економічної незалежності.
Наступні модулі відбудуться 28-29 травня та 11-12 червня і будуть присвячені відповідно темі бізнес-моделей агенційної та телевізійної журналістики. Загалом програма триватиме до листопада, лекції та майстер-класи проводитимуть такі відомі в українській та польській медіа-сфері професіонали, як головний редактор тижневика «Дзеркало тижня» Володимир Мостовий, колишній головний редактор журналу «Фокус» Вахтанг Кіпіані, творець і головний редактор львівських Інтернет-проектів Zaxid.net і ZIK Ігор Балинський, голова правління Agora SA (видавець «Газети виборчої») Пьотр Нємчицький, головний редактор щотижневика «Polityka» Єжи Бачинський, творець і керівник радіо-мережі RMF-FM Тадеуш Солтис та інші.