УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Сенат затвердив звіт ректора за 2015-16 навчальний рік
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Сенат затвердив звіт ректора за 2015-16 навчальний рік

Четвер, 15 Вересня, 2016

12 вересня 2016 року відбулося 45-те засідання Сенату Українського католицького університету.

Участь у засіданні взяв Великий канцлер УКУ Патріарх Святослав (Шевчук), Глава УГКЦ. Блаженніший поділився своїми міркуваннями про місце і роль УКУ в УГКЦ задля спільного творення майбутнього Церкви в Україні і світі. Він наголосив, що Церква потребує високого інтелектуального майданчика для вдумливої розмови з сучасним суспільством. Без такої інституції, як Університет, УГКЦ може мимоволі перетворитися на мовчазну Церкву. На УКУ лежить місія гідно відповісти на виклик секуляризму, який намагається маргіналізувати Церкву та її інституції, а також усунути не тільки християнські, а й будь-які інші цінності із суспільного дискурсу. Ця відповідь повинна бути життєдайною і творчою, а не голосом з окопів чи оточеної фортеці. Разом з УКУ, УГКЦ зможе бути живою і відкритою спільнотою, яка будуватиме свою розмову зі сучасним суспільством, ґрунтуючись на соціальному вченні Церкви. На думку Блаженнішого, УКУ вже давно переріс регіональну ідентичність і він запросив Університет до ще більшої праці і присутності в Києві.

_ALX2633

 

Сенат УКУ розглянув звіт ректора о. Богдана Праха про діяльність Університету в 2015-16 навчальному році. Сенатори висловили вдячність о. ректору і спільноті УКУ за насичений і успішний рік праці, відзначили зусилля, докладені для академічного розвитку Університету, занурення студентів і викладачів в місію та цінності УКУ, залучення нових студентів для навчання на програмах Університету. Сенат затвердив звіт за 2015-16 навчальний рік і доручив о. ректору представити його перед спільнотою УКУ.

Сенатори заслухали звіт про стан виконання Стратегії УКУ 2020 за останні півроку. Було відзначено, що Університет показує добру динаміку реалізації стратегічного плану. Блаженніший Святослав нагадав, що одним з найголовніших завдань членів Сенату при відкритті нових програм є тестування їх суспільної ваги та релевантності, а також їх спроможності відповідати на сучасні потреби і пріоритети Церкви. Сенат доручив особам, відповідальним за виконання Стратегії, налагодити збір даних, на основі яких можна було б більш чітко оцінювати прогрес і відстежувати поточний стан порівняно з бажаним. Також Сенатори доручили ректорату розробити план покращення фінансового управління навчальними програмами, зокрема передбачити навчання з фінансів для деканів і керівників програм, розробити довгостроковий фінансовий план по кожній програмі, а при відкритті нових програм подавати чітке фінансове обґрунтування їхньої бізнес-моделі.

Сенат затвердив пріоритети діяльності УКУ на 2016-17 навчальний рік і доручив ректорату УКУ передати їх на операційний рівень з метою визначення підрозділами своїх цілей, планування діяльності та її бюджетування. На думку Сенаторів, запропоновані пріоритети добре відображають завдання, які стоять перед Університетом з точки зору його місії, стратегічних цілей, доступних ресурсів.

Сенаторам було також представлено проект стратегії наукового розвитку УКУ. Метою є досягнути видимої присутності й впізнаваності УКУ на національному рівні, а в окремих сферах і у міжнародному глобальному просторі, як провідного дослідницького осередку зі своїми науковими школами. Сенат схвалив загальні напрямки стратегічного планування розвитку науки в УКУ і доручив ректорату створити робочу групу для подальшої праці. Згідно з рішенням Сенаторів, затвердження стратегії має відбутися на наступному засіданні Сенату після надання обґрунтування щодо фінансового забезпечення її реалізації.

Сенатори затвердили стратегію розвитку Львівської бізнес-школи УКУ. Згідно з цим стратегічним планом, ЛвБШ ставить собі за мету стати бізнес-школою, яка активно будує нову Україну, роблячи компанії та особистості кращими на глобальному рівні; яка надає знання, розвиває практичні навички, змінює світосприйняття; яка є інноваційним інтелектуальним центром з глобальною присутністю. Стратегія 2020 включає розвиток ЛвБШ у напрямку забезпечення релевантності освітніх програм у глобальному вимірі, заохочення студентів до впливу на суспільні процеси (соціально-відповідального бізнесу) та активної участі у реформуванні країни. В центрі уваги ЛвБШ й надалі перебуватиме надання бізнес-освіти з етичним підґрунтям. Львівська бізнес-школа готова до розширення лінійки своїх програм і до нарощення потенціалу, який би дозволив їй розвивати і здійснювати свою діяльність у новому будинку.

Сенатори заслухали звіт про набір студентів на 2016-17 навчальний рік. Відзначивши безперечні успіхи всієї команди Університету, яка творчо взаємодіяла з абітурієнтами для комунікації і роз’яснення переваг здобуття вищої освіти в УКУ, Сенатори наголосили на загостренні конкуренції за хорошого студента і потребі дальшого пошуку інноваційних рішень у вступній кампанії. Зокрема, на їхню думку, Київський центр УКУ може стати магнітом для потенційних абітурієнтів з Києва і центральної України. Сенатори також доручили відділу рекрутингу і керівництву філософсько-богословського факультету проаналізувати цьогорічні підсумки вступу і знайти нові інструменти для позиціонування богословської освіти як привабливої освітньої пропозиції для вимогливих і талановитих молодих людей.

Сенат схвалив звіт про діяльність Українського інституту УКУ в Лондоні. Сенатори підтвердили важливість місії Інституту як осередку культурної дипломатії України, як середовища підтримки української ідентичності в Британії, як місце сопричастя Глави УГКЦ з вірними Церкви. Ректорат отримав доручення сформувати разом з директором Інституту візію, стратегію і тактику подальшого розвитку Українського інституту, а також інтегрувати його діяльність в загальний бюджет УКУ.

Сенатори також одноголосно обрали своїх колег Роберта Брінклі і Вольфа Дітріха Гайма на другий трирічний термін.

Наступне засідання Сенату відбудеться 18 лютого 2017 року у Львові.

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Четвер, 21 Січня, 2021
Борис Ґудзяк: «Людські стосунки — найбільше мистецтво»
Середа, 20 Січня, 2021
«Матеріальну допомогу на Схід можна передати поштою, але нею не...
Неділя, 17 Січня, 2021
Шептицький очима студентів
П'ятниця, 15 Січня, 2021
В УКУ стартував конкурс на отримання стипендій. Розповідаємо як податись!
Середа, 13 Січня, 2021
Успішні стартапи в Україні: Центр підприємництва УКУ поділився результатами роботи 
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio