Серія семінарів з цифрової педагогіки та змішаного навчання
Серія семінарів з цифрової педагогіки та змішаного навчання
На цій серії занять Ви дізнаєтесь про технологічні освітні інновації та стратегії формування вмісту дистанційного курсу. Ми познайомимось із сучасними трендами ефективної цифрової педагогіки для планування та керування навчальним процесом, власне викладання та оцінювання студентів.
Необхідність створення інноваційних курсів випливає із нових вимог інформаційного суспільства, яке потребує певного набору знань, вмінь та, передусім, компетентностей, які очікуються у випускника вищого навчального закладу та фахівця своєї справи. Змінюються також і потреби та очікування студентів, для яких цифрове середовище є абсолютно природнім (вони є digital natives). Ну і, звісно, інформаційні технології динамічно розвиваються і стають все доступнішими та функціональнішими, зокрема й у реалізації педагогічних концепцій.
Часто існує побоювання, що електронні засоби з чітко окресленими інструментами обмежують творчість викладача. Ви переконаєтесь у тому, що це зовсім не так, а цілком імовірно – навпаки! Якісний та ефективний курс – це не лише електронні матеріали в онлайновій системі навчання, а поєднання цілого спектру різноманітних інструментів супроводу навчального процесу.
Ми поділимось досвідом, ідеями та випробуваними практиками того, як зробити свій онлайновий курс цікавим, мультимедійним, інтерактивним та сучасним, і як реалізувати передові педагогічні методики за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Перше зустріч циклу відбудеться 4 жовтня. Це семінар Оксани Пасічник «Е-дидактика: рекомендації щодо подачі навчального змісту засобами moodle». Початок о 13:15. Місце: Головний корпус УКУ (вул. Свєнціцького, 17, ауд. 002/комп’ютерний клас).
Теми наступних зустрічей:
18.10.2016 «Сервіси Google для продуктивності та інтеграції»
01.11.2016 «Інтерактивні сервіси в аудиторії та онлайн-курсі»
15.11.2016 «Елементи гри у навчанні: інструменти, мотивація та ефективність»
29.11.2016 «Відео-ресурси: як створити та використати в навчальному курсі»