УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Провідний бізнес-експерт розповів про те, які українські компанії…
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Провідний бізнес-експерт розповів про те, які українські компанії можуть стати лідерами на світовому ринку через 10 років

Четвер, 11 Квітня, 2013

Українські компанії, які є найбільш орієнтованими на вирішення потреб і проблем покупця і, котрі вже сьогодні думають про те, які кроки треба зробити, щоб за 10 років бути найкращими у своїй ділянці у світі, можуть стати лідерами на міжнародному ринку.

Адріан Сливоцький приїхав до України на запрошення LvBS
Адріан Сливоцький приїхав до України на запрошення LvBS

Про це Адріан Сливоцький, який належить до топ-50 світових бізнес-мислителів, зазначив під час прес-брифінгу в рамках конференції Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) «Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача», яка відбулась 10 квітня у Києві. Учасниками конференції стали 130 керівників, управлінців, топ-менеджерів українських компаній, політиків.

За словами одного з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, розмова про конкурентоздатність українських компаній на світовому ринку була неможлива ще десятиліття тому: «Однак зараз Україна перебуває у цікавому положенні щодо еволюції своєї економіки, – вважає член Дорадчої ради LvBS Адріан Сливоцький. – За останні 10 років відбулось багато змін, позитивних і негативних, але стан економіки якісно кращий. Тому вже сьогодні український бізнес повинен запитати себе: чи є у наших секторах галузі, в яких через  7-10 років ми можемо стати найкращими на міжнародному рівні. Демократизація конкуренції у цілому світі дозволяє сьогодні говорити про це».

Керівник Львівської бізнес-школи Софія Опацька відкриває конференцію ) «Феномен попиту» у Києві
Керівник Львівської бізнес-школи Софія Опацька відкриває конференцію «Феномен попиту» у Києві

Як приклад, Адріан Сливоцький розповів про Корею, яка за останні 15 років зробила величезний стрибок, а корейські компанії стали конкурувати серед лідерів на міжнародному ринку: «Такий успіх, наприклад компанії «Samsung», можна пояснити тим, що вони почали вивчати засади творення попиту, – розповів партнер компанії «Oliver Wyman». – Світова економіка переживає п’ятий із семи голодних років. У 2008 році стався колосальний крах, ще один буде за 2-3 роки. Однак навіть на фоні загальної стагнації, у кожній індустрії та географічному просторі є винятки, які показують зростання до 20% щорічно, вони здобули не просто лояльність клієнтів, а ентузіазм своїх покупців».

Учасники дискусії Юрій Логуш, Адріан Сливоцький, Володимир Лавренчук, Дмитро Шимків

Темпи зросту таких компаній Адріан Сливоцький пояснює тим, що вони зуміли стати справжніми творцями попиту. Він розповів про головні чинники, які цьому сприяють: «Творці попиту починають з карти проблемних точок покупця. До того ж, творці попиту створюють магнетичний товар, який формує емоційний зв’язок із клієнтом. Вони зважають на контекст, намагаються сформувати найкращий задній план, розуміючи – що стоїть за їхнім товаром». Ще одним чинником для творення попиту, за словами, експерта, є пошук унікального каталізатора, який мотивує споживача купити. «Щоб стати справжніми творцями попиту думайте про траєкторію поліпшення: найкращі творці попиту знають, що, коли вони випускають продукт уперше, ніхто не розуміє його недоліків краще за них, тому відразу починають працювати над покращеною версією товару».

13.04.10_Kyiv_Adrian Sluvotskyi_VP (61)Підсумовуючи, бізнес-консультант порадив компаніям, попри стагнацію та невтішні очікування ще одного європейського краху, застосовувати вже існуючі інструменти творення попиту в своїх підприємствах.

Керівник Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія Опацька вважає, що такого роду конференції – це чудова нагода для українського бізнесу поговорити про можливості підвищити не лише власну конкурентоздатність на рівні компаній, а й рівень країни. «Компанії можуть ставати конкурентоздатними тоді, коли вирішують проблеми своїх споживачів і створюють для них додану вартість, – наголошує Софія Опацька. –  Для нас було честю перекласти дві останні книжки Адріана Сливоцького про мистецтво творення попиту та як здійснити прорив. Українське бізнес-середовище має гордитися тим, що українець входить до топ-50 бізнес-мислителів і формує світову думку про менеджмент та бізнес».

У рамках конференції «Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача» відбулася також дискусія за круглим столом з управлінськими висновками для українських компаній за участі Адріана Сливоцького, Володимира Лавренчука, голови правління ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», Дмитра Шимківа, генерального директора «Майкрософт Україна», Юрія Логуша, проректора зі стратегії і програмного розвитку Українського католицького університету. Модерував дискусію голова Дорадчої ради LvBS, президент «Kyiv School of Economics» Павло Шеремета.

Прес-служба УКУ

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Четвер, 21 Січня, 2021
Борис Ґудзяк: «Людські стосунки — найбільше мистецтво»
Середа, 20 Січня, 2021
«Матеріальну допомогу на Схід можна передати поштою, але нею не...
Неділя, 17 Січня, 2021
Шептицький очима студентів
П'ятниця, 15 Січня, 2021
В УКУ стартував конкурс на отримання стипендій. Розповідаємо як податись!
Середа, 13 Січня, 2021
Успішні стартапи в Україні: Центр підприємництва УКУ поділився результатами роботи 
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio