УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Тендерні умови до вибору оператора їдальні Університетського…
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Тендерні умови до вибору оператора їдальні Університетського містечка УКУ

Неділя, 29 Січня, 2012

Тендерні умови до вибору оператора їдальні
Університетського містечка УКУ
вул. Стрийська 29

Основне завдання

Обслуговування їдальні і кафе в академічному корпусі для організації якісного та доступного харчування студентів, викладачів і працівників університету.

Пріоритет їдальні – харчування студентів, які мешкають в гуртожитку УКУ,  харчування решти студентів УКУ, викладачів та працівників. Обслуговування інших відвідувачів можливе за умови забезпечення головного пріоритету.

Режим роботи – 7 днів на тиждень без вихідних, 7:30-22:00. Можливі зміни за згодою Університету посеместрово. У літній період – робота зовнішнього майданчика кафе.

В окремі дні (додатково до харчування студентів) –  забезпечення заходів, які проводить Університет, можливі варіанти – робота кафе в режимі доготувування напівфабрикатів, робота залу їдальні в режимі конференц-залу, банкетного залу тощо.

Ціни і меню

Цінова політика: оператор повинен мати в складі меню страви, які би забезпечували добові витрати на харчування студента,  зокрема, сніданок, обід і вечер від 23 грн., а саме – обід від 10 грн., сніданок/вечеря від 6.50 грн. (2012 р).

Меню – здорова їжа, збалансована дієта, відсутність алкоголю. Наявність напівфабрикатів для доготувування в мікрохвильовій печі, можливі варіанти – обслуговування додаткових автоматів в приміщенні гуртожитку, продаж готової їжі швидкого приготування. В часі посту – наявність пісних страв.

Поєднання безготівкової форми розрахунків зі системою електронного обліку (до прикаладу,  карток студентів/працівників)  з готівковою.

Співпраця з Університетом

Університет передає операторові в користування приміщення їдальні, службові приміщення, обладнання тощо за номінальну орендну плату або без такої. За умови дотримання лімітів споживання, Університет не вимагає від оператора плати за опалення, вентиляцію, водопостачання-водовідведення, електропостачання, вивезення сміття.

Університет проводить безготівкову оплату послуг з харчування визначеної кількості студентів за погодженим графіком розрахунків. Обслуговування заходів Університету – окрема оплата.

Термін контракту – 1 календарний рік з можливістю продовження на наступний період.

На період введення  в експлуатацію їдальні опeратор разом з Університетом:

 – розробляє план роботи їдальні, систему обслуговування та цінову політику;
– модель постачання/утилізації;
– організацію простору залу їдальні, робочих та підсобних приміщень;
– склад та види обладнання, техніки, інших виробничих засобів;
– введення їдальні в експлуатацію;

Інші обов’язки оператора

Утримання приміщення їдальні, кафе, службових та підсобних приміщень, обладнання та матеріалів в зразковому стані.

Догляд за станом головного та службових входів, території літнього майданчику.

Контроль якості всієї сировини, суворе дотримання всіх гігієнічних та санітарних норм і правил.

Забезпечення якості і культури обслуговування відповідно до вимог Університету.

Погодження з Університетом моделі роботи, цінової політики, меню, будь-якої діяльності, яку проводитиме оператор в приміщенні чи на території містечка.

Погодження з Університетом усіх можливих змін до складу обладнання, організації простору, системи обслуговування. Підготовка посеместрових звітів для адміністрації Університету.

Працевлаштування на некваліфіковані роботи в їдальні/кухні студентів Університету.

Голова тендерного комітету             ____________________               М. Сеник

Секретар тендерного комітету          ___________________                 А. Боровець

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Неділя, 17 Січня, 2021
Шептицький очима студентів
П'ятниця, 15 Січня, 2021
В УКУ стартував конкурс на отримання стипендій. Розповідаємо як податись!
Середа, 13 Січня, 2021
Успішні стартапи в Україні: Центр підприємництва УКУ поділився результатами роботи 
Вівторок, 12 Січня, 2021
Профіль випускника УКУ – важливий дороговказ для формування нових поколінь,...
Вівторок, 12 Січня, 2021
Українському Вільному Університету – 100 років 
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio