УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • The Global Undergraduate Exchange Program (UGRAD)
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

The Global Undergraduate Exchange Program (UGRAD)

Середа, 9 Грудня, 2009

Global UGRAD provides opportunities for current first-, second-, and third-year undergraduate students to spend one academic year of non-degree study in a US university or community college.

Deadline: December 15, 2009

The Global Undergraduate Exchange Program (Global UGRAD) in Eurasia and Central Asia is a program of the Bureau of Educational and Cultural Affairs of the United States Department of State. The Global UGRAD program provides opportunities for current first, second, and third year undergraduate students from Armenia, Azerbaijan, Belarus, Georgia, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Moldova, Russian Federation, Tajikistan, Turkmenistan, Ukraine and Uzbekistan to spend one academic year of non-degree study in a U.S. university or community college. Participants are selected through an open, merit-based competition.

All fellows will:

Attend classes full-time for one academic year;
Perform a minimum of 20 hours of community service in their host city during the first semester; and
Complete a part-time internship during their second semester.
Students in their first-year at the time of application will live with host families or in dormitories and will be enrolled in two-year community colleges.
Students in their second- or third-year at the time of application will live in dormitories at four-year colleges and universities.

The fellowship is fully funded and provides:

J-1 Visa Support
Round-trip airfare from fellow’s home city to host institution in the United States;
Accident and sickness insurance;
Tuition and mandatory university fees;
Room and board (housing and meals);
Small incidentals allowance;
Limited allowance for books;
A wide variety of alumni networking and training opportunities.

The deadline for the 2010 Undergraduate Exchange Program is December 15, 2009, 17:00.

Contact us via e-mail: [email protected]

Applicants can submit paper copies or use the electronic submission format at
www.irex.org/programs/ugrad/ugrad_info.asp

Applicants can also find information on our website, www.irex.ua .

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Середа, 27 Січня, 2021
Тарас Дзюбанський: «Разом із коронавірусною пандемією людство охопила інфодемія –...
Вівторок, 26 Січня, 2021
«Велике свято – це літургійний спомин про велику подію, переживання...
Субота, 23 Січня, 2021
Розмаїтість – наше багатство. Кілька обнадійливих слів до Дня Соборності
П'ятниця, 22 Січня, 2021
Тарас Добко: «Університети можуть допомогти молоді, яка шукає свої дуже...
Четвер, 21 Січня, 2021
Борис Ґудзяк: «Людські стосунки — найбільше мистецтво»
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio