УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Головна
  • Новини
  • Новини УКУ
  • Вчена рада УКУ схвалила нову управлінську структуру університету
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Вчена рада УКУ схвалила нову управлінську структуру університету

Понеділок, 6 Червня, 2016
2 червня 2016 року відбулося засідання Вченої ради УКУ, на якому була схвалена нова управлінська структура Українського католицького університету. Ця структура передбачає як реструктуризацію факультетів, так і реорганізацію навчальних підрозділів Університету.
 
Зважаючи на стрімкий розвиток Університету і відкриття нових академічних напрямків та навчальних програм, Вчена рада УКУ підтримала реорганізацію двох існуючих факультетів – філософсько-богословського і гуманітарного, а також створення трьох нових факультетських структур — факультету прикладних наук, факультету наук про здоров’я і факультету суспільних наук.

Кожен факультет матиме кластерний характер, тобто творитиме академічну “оболонку” і середовище для різних академічних підрозділів: шкіл, інститутів, програм, кафедр і центрів. На рівні факультету буде здійснюватися загальна координація і стратегічний розвиток академічного кластеру. Школи та інститути зберігатимуть відносну автономію, а завдяки спільним політикам і процедурам в межах кластеру та значно тіснішому спілкуванню учасники зможуть осягнути вищу синергію у взаємодії один з одним. Важливу роль у реалізації нової концепції факультетів відіграватимуть керівники програм, чиїм завданням буде забезпечити міжкафедральну і міждисциплінарну комунікацію при реалізації програмних цілей.

До складу Філософсько-богословського факультету увійдуть: 1) кафедра богословя; 2) кафедра пасторального богословя; 3) кафедра літургійних наук; 4) кафедра біблійних наук; 5) кафедра філософії; 6) кафедра церковної історії; 7) Катехитично-педагогічний інститут; 8) Інститут екуменічних студій; 9) Іконописна школа; 10) Інститут літургійних наук.

Гуманітарний факультет будуватиме свій навчальний процес за моделлю Artes Liberales (вільних мистецтв) і об’єднає під своєю “парасолькою” 1) кафедру світової історії нового і новітнього часу; 2) кафедру нової і новітньої історії України; 3) кафедру класичних, візантійських і середньовічних студій; 4) кафедру філології; 5) кафедру культурології; 6) Центр дослідження пограниччя; 7) лекторій з жіночих студій; 8) програму українсько-єврейських студій та інші підрозділи, створення яких перебуває на розгляді керівних органів УКУ.

До складу Факультету прикладних наук повинні увійти: 1) кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій, а також майбутні 2) кафедра прикладної математики і статистики і 3) кафедра прикладної економіки та бізнесу.

Факультет наук про здоров’я стане домівкою для 1) кафедри загальної і соціальної педагогіки; 2) кафедри психології і психотерапії; 3) кафедри клінічної психології; 4) Школи біоетики; 5) Школи реабілітаційної медицини; 6) Реабілітаційного центру; 7) Інституту психічного здоров’я; 8) психологічної клініки; і в майбутньому для 9) Школи громадського здоров’я.

 
До складу Факультету суспільних наук увійдуть: 1) кафедра журналістики; 2) кафедра медіакомунікацій; 3) Центр медіамайстерності; 4) кафедра соціології; 5) кафедра теорії права і прав людини; 6) Центр верховенства права; 6) соціологічна лабораторія; 7) кафедра державного управління; 8) Інститут лідерства та управління, а також інші заплановані на майбутнє програми в ділянці комунікацій, політичних студій чи управління.

Окрім реструктуризації факультетів, має відбутися реорганізація допоміжних навчальних підрозділів. Зокрема, на базі кількох відділів буде створено Навчально-методичний відділ, який займатиметься: 1) розробкою академічної політики; 2) плануванням та організацією навчального процесу; 3) навчально-методичною роботою; 4) контролем ефективності та забезпеченням якості навчального процесу; 5) ліцензуванням та акредитацією освітніх програм; 6) міжнародною мобільністю студентів і викладачів; 7) допоміжними навчальними засобами (музеями і лабораторіями); 8) управлінням приміщеннями.

 
Також буде створено Деканат студентських справ, в якому об’єднають 1) студентське життя (клуби, секції, змагання, тощо); 2) спорт і здоровий спосіб життя; 3) проживання студентів; 4) консультаційний і медичний сервіси; 5) підтримку і супровід студентів з особливими потребами; 6) студентські стипендії і 7) взаємодію з локальною громадою. Продовжується обговорення локалізації інших підрозділів, які дотичні до екстракурикулярної діяльності студентів.

Вчена рада УКУ доручила ректорату представити питання реорганізації управлінської структури Університету на остаточне затвердження Сенату УКУ, який відбудеться в суботу 25 червня 2016 року.
 
У зв’язку зі змінами законодавства у сфері регулювання підготовки наукових кадрів, Вчена рада затвердила ліцензійні справи аспірантури з історії та аспірантури з богослов’я, які найближчим часом будуть подані на розгляд МОН.
 
У зв’язку з розвитком і реформуванням Гуманітарного і Філософсько-богословського факультетів, Вчена рада схвалила створення трьох нових кафедр – філології, культурології і біблійних наук.
 
Вчена рада прийняла два нових положення. По-перше, затвердила в цілому нове Положення про освітній процес в УКУ, яке вступить в дію з 1 липня 2016 року. По-друге, схвалила Положення про порядок визнання в УКУ іноземних документів про освіту.
 
Вчена рада також затвердила зміни до робочих навчальних планів на 2016-2017 н.р. і навчальних планів нових освітніх програм.
 
Наступне засідання Вченої ради УКУ відбудеться 22 червня 2016 року.
Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Вівторок, 12 Лютого, 2019
Не бійтеся труднощів і не чекайте миттєвих змін: Кшиштоф Становскі...
Понеділок, 11 Лютого, 2019
Підтримка як кредит довіри: Розколяда в УКУ традиційно згуртувала меценатів...
Понеділок, 11 Лютого, 2019
“Студенти є первинними викладачами один для одного”: про підсумки тижня...
П'ятниця, 8 Лютого, 2019
Кращі випускники УКУ отримають академічні відзнаки
Середа, 6 Лютого, 2019
День рідної мови в УКУ – виставка і публічна дискусія
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
УКУ

м. Львів, 79011
Вул. Іл. Свєнціцького, 17

Секретаріат УКУ
Тел.: +(38/032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2019 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio