Вчена рада УКУ схвалила нову управлінську структуру університету
Кожен факультет матиме кластерний характер, тобто творитиме академічну “оболонку” і середовище для різних академічних підрозділів: шкіл, інститутів, програм, кафедр і центрів. На рівні факультету буде здійснюватися загальна координація і стратегічний розвиток академічного кластеру. Школи та інститути зберігатимуть відносну автономію, а завдяки спільним політикам і процедурам в межах кластеру та значно тіснішому спілкуванню учасники зможуть осягнути вищу синергію у взаємодії один з одним. Важливу роль у реалізації нової концепції факультетів відіграватимуть керівники програм, чиїм завданням буде забезпечити міжкафедральну і міждисциплінарну комунікацію при реалізації програмних цілей.
Гуманітарний факультет будуватиме свій навчальний процес за моделлю Artes Liberales (вільних мистецтв) і об’єднає під своєю “парасолькою” 1) кафедру світової історії нового і новітнього часу; 2) кафедру нової і новітньої історії України; 3) кафедру класичних, візантійських і середньовічних студій; 4) кафедру філології; 5) кафедру культурології; 6) Центр дослідження пограниччя; 7) лекторій з жіночих студій; 8) програму українсько-єврейських студій та інші підрозділи, створення яких перебуває на розгляді керівних органів УКУ.
До складу Факультету прикладних наук повинні увійти: 1) кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій, а також майбутні 2) кафедра прикладної математики і статистики і 3) кафедра прикладної економіки та бізнесу.
Факультет наук про здоров’я стане домівкою для 1) кафедри загальної і соціальної педагогіки; 2) кафедри психології і психотерапії; 3) кафедри клінічної психології; 4) Школи біоетики; 5) Школи реабілітаційної медицини; 6) Реабілітаційного центру; 7) Інституту психічного здоров’я; 8) психологічної клініки; і в майбутньому для 9) Школи громадського здоров’я.
Окрім реструктуризації факультетів, має відбутися реорганізація допоміжних навчальних підрозділів. Зокрема, на базі кількох відділів буде створено Навчально-методичний відділ, який займатиметься: 1) розробкою академічної політики; 2) плануванням та організацією навчального процесу; 3) навчально-методичною роботою; 4) контролем ефективності та забезпеченням якості навчального процесу; 5) ліцензуванням та акредитацією освітніх програм; 6) міжнародною мобільністю студентів і викладачів; 7) допоміжними навчальними засобами (музеями і лабораторіями); 8) управлінням приміщеннями.