УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Відбулося чергове засідання Сенату: що обговорили
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Відбулося чергове засідання Сенату: що обговорили

П'ятниця, 13 Березня, 2020

У суботу 7 березня відбулося 55-те засідання Сенату Українського католицького університету. Серед основних питань – підсумки стратегії УКУ 2020, плани діяльності філософсько-богословського факультету на 2019-2020, впровадження на програмах факультету суспільних наук моделі цілісного розвитку особистості, міжнародна діяльність УКУ, зміни в управлінській структурі університету та інше. 

До слова, вперше у роботі Сенату взяли участь чотири нові сенатори: Олена Вовк, голова До Наглядової ради ПрАТ «Компанія Ензим»; Володимир Лавренчук, голова правління «Райффайзен Банк Аваль» (2005-2019); Михайло Сало, керуючий партнер в компанії Romexsoft, випускник УКУ, і Тарас Шмагала, голова правління Української католицької освітньої фундації в Чикаго.

Наступне засідання Сенату УКУ заплановане на 25 червня 2020 року у Львові.

Стратегію 2020 виконано на 80%

Сенатори заслухали звіт про підсумки виконання Стратегії УКУ 2020. Сенат підтримав оцінку Лідерської команди з моніторингу реалізації стратегії, яка оцінила загальний підсумок її виконання на 80%. Сенатори відзначили важливість практики встановлення і регулярного відстеження основних показників успіху виконання стратегії, а також доручили ректорату оприлюднити основні результати та висновки. Як наслідок, Сенат прийняв рішення вважати Стратегію УКУ 2020 виконаною.

Про пріоритети філософсько-богословського факультету

Декан філософсько-богословського факультету о. Юрій Щурко представив плани діяльності ФБФ на 2019-20 і основні пріоритети факультету на 2020-21 навчальний рік. Серед іншого, було наголошено на планах з посилення вивчення класичних мов, переосмислення і трансформації освітніх програм факультету, впровадження моделі суспільно-орієнтованого навчання, більшої синергії з іншими програмами УКУ, розширення міждисциплінарних проектів, проведення сертифікатних програм, зокрема в Київському центрі УКУ, тіснішої співпраці з іншими середовищам УГКЦ, участі факультету в програмах «Рік Шептицького в Україні» та «Київське християнство», вишколу катехитів на замовлення єпархій і екзархатів, а також проведення біблійних і літургійних семінарів для єпархій і екзархатів. Сенатори схвалили плани ФБФ.

Факультет суспільних наук і модель цілісного розвитку особистості

Декан факультету суспільних наук Володимир Турчиновський представив напрацювання та плани факультету з впровадження на програмах ФСН моделі цілісного розвитку особистості, зокрема на новій бакалаврській програмі з права. Для цього вже служить програма Світоглядного ядра як основа ціннісного виховання студентів. Досвід «колегіального життя» та формаційна програма Колегіуму допомагають формуванню почуття спільнотності. Досвід, отриманий внаслідок впровадження моделі суспільно-орієнтованого навчання послужить для виховання почуття місійності. Участь у Літній богословській школі в Уневі та в Школі суспільної думки митр. Андрея Шептицького сприятиме духовній формації викладачів. Плекання партнерств із католицькими університетами дозволить налагодити процес обміну досвідом. Програма “Цілісний розвиток особистості у цифрову добу» скріпить факультет і дозволить створити синергетичний ефект на ФСН. Проект “Соціальне вчення Церкви” допоможе популяризувати соціальний підхід Католицької церкви та його використання в освітніх програмах та навчальних курсах.

УКУ як “міжнародний кампус”

Сенат також прийняв за основу стратегію глобальності та міжнародної солідарності УКУ-2025, яка передбачає перетворення УКУ в «міжнародний кампус». Йдеться про академічний простір, який охоплює комплекс політик, заходів та активностей у-ту, спрямованих на розвиток і поглиблення інтернаціоналізації.

Міжнародний кампус УКУ буде побудований на таких основних опорах: внутрішня інтернаціоналізація, міжнародна академічна/освітня діяльність, міжнародна академічна мобільність та програми обміну, міжнародні дослідження, міжнародна академічна і культурна проекція. Внутрішня інтернаціоналізація передбачатиме цілеспрямовану інтеграцію міжнародних та міжкультурних вимірів до формальної та неформальної частини освітніх програм УКУ. 

Міжнародна академічна діяльність УКУ буде спрямована на дизайнування та поширення навчальних програм/курсів/стажування/дослідження іноземними мовами для міжнародної спільноти студентів і викладачів із повним спектром інституційних послуг та заходів підтримки перебування іноземних громадян на території кампусу (створення дружнього середовища для міжнародної спільноти викладачів та студентів на території кампусу УКУ).

Академічна міжнародна мобільність і програми обміну УКУ стануть результатом ретельного напрацювання широкого спектру угод про академічні обміни/стажування студентів, викладачів, дослідників та працівників Університету із провідними світовими університетами та науковими установами. Міжнародні дослідження є інструментом для виходу УКУ на глобальний рівень у дослідницькій роботі і міжнародній солідарності у науковому пошуці вченого і студента в спільному служінні правді про людину, світ і Бога. Міжнародна академічна та культурна проекція покликана підтримувати постійну присутність та впізнаваність УКУ у світовому освітньому просторі.

Оновлення профілю випускника  

Сенат надав мандат робочій групі на чолі зі Софією Опацькою до червневого засідання Сенату оновити профіль випускника УКУ з врахуванням ідентичності УКУ та нових глобальних викликів і зробити його валідацію серед різних середовищ і зацікавлених сторін, в тому числі на різних факультетах УКУ. А також зафіксувати оновлений профіль як напрямну для всіх освітніх програм Університету і на його основі за рік-два сформулювати профіль бажаного викладача УКУ. Профіль випускника – це набір особливих особистісних характеристик та професійних умінь, які стають пропозицією університету для його студентів незалежно від програми їх навчання. Робоча група має приступити до розробки профілю викладача з вересня 2020 року.

Сенат прийняв за основу основні пріоритети УКУ на 2020-21 навчальний рік, які мають лягти в основу бюджетного процесу на наступний рік. Пріоритети вибудувані відповідно до 10 стратегічних цілей нової Стратегії УКУ 2025 і будуть оприлюднені з початком бюджетного процесу.

Зміни в управлінській структурі УКУ: поділ на три кластери

Сенат також схвалив запропоновані зміни в управлінській структурі УКУ, які викликані потребою привести управлінську структуру максимально у відповідність до візії, пріоритетів і завдань Стратегії УКУ 2025. Зміни повинні спростити управлінську структуру, зробити її більш прозорою і зрозумілою, а також призвести до передачі більшої відповідальності за нову стратегію і Університет наступному поколінню молодих управлінців з кадрового резерву УКУ. Управлінська структура УКУ буде по-суті розподілена на три кластери: «Навчання і викладання», «Служіння, наука і outreach» і «Підприємливий університет». Нова управлінська структура буде оприлюднена в окремому повідомленні.

Сенат заслухав і схвалив попередні пропозиції робочої групи, створеної для розробки проекту внесення змін до Статуту УКУ. Ці зміни будуть стосуватися (1) приведення у відповідність Статут УКУ до оновленого законодавства; (2) перегляду і осучаснення структури, складу, порядку роботи і повноважень органів управління, органів громадського та студентського самоврядування, процедур обрання і призначення ключових посадових осіб; (3) належного відображення християнської ідентичності УКУ в діяльності Університету; (4) узгодження між собою статутних документів філософсько-богословського факультету у правових площинах України і Святого Престолу. Нова редакція Статуту мала би вступити в дію з 1 вересня 2020 року. Сенат доручив робочій групі продовжити роботу над проектом пропозицій щодо змін і після їх доопрацювання представити їх на засіданнях Ректорату та Вченої ради УКУ.

Також Сенат визначився з чотирма новими кандидатами для служіння сенаторами УКУ і доручив Голові Сенату запросити їх прийняти цю роль і відповідальність. Імена нових сенаторів будуть повідомлені після розмови з ними та їх затвердження Великим Канцлером УКУ. На пропозицію Номінаційного комітету Сенату, сенатори оновили перелік і склад постійних комітетів Сенату: (1) комітет з моніторингу виконання Стратегії 2025; (2) комітет із залучення фінансування та проведення нової кампанії з розвитку УКУ; (3) комітет з питань мотиваційної політики (з наголосом на стратегічній цілі “Найкращі викладачі для найкращих студентів”); (4) номінаційний комітет (у тому числі підкомітет з ідентифікації кандидатів на ключові позиції в університеті).

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Субота, 23 Січня, 2021
Розмаїтість – наше багатство. Кілька обнадійливих слів до Дня Соборності
П'ятниця, 22 Січня, 2021
Тарас Добко: «Університети можуть допомогти молоді, яка шукає свої дуже...
Четвер, 21 Січня, 2021
Борис Ґудзяк: «Людські стосунки — найбільше мистецтво»
Середа, 20 Січня, 2021
«Матеріальну допомогу на Схід можна передати поштою, але нею не...
Неділя, 17 Січня, 2021
Шептицький очима студентів
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio