УКУ
UKENGLISH
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Як ефективно управляти сімейним бінесом, – поради від провідних…
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Як ефективно управляти сімейним бінесом, – поради від провідних експертів на міжнародній конференції LvBS

Вівторок, 11 Червня, 2013

«Найуспішніша компанія – це сімейна компанія, найгірша компанія – це сімейна компанія, якою погано управляють», – таку думку висловив Чарльз Пітер, власник та генеральний директор (у п’ятому поколінні) компанії «Беннінгер Гусс» під час конференції у LvBS «Управління сімейним бізнесом з покоління в покоління». Співорганізатором конференції виступила міжнародна компанія «Ернст енд Янг».

1005122_585203934858171_550391550_n
Чарльз Пітер, власник та генеральний директор компанії «Беннінгер Гусс»

Чарльз Пітер порадив залучати якомога більше членів родини до процесу розробки стратегії компанії та для вирішення важливих питань. «Однак, якщо власник не бачить зацікавленості в управлінні компанією серед своїх нащадків, варто задуматися про продаж», – порадив експерт.

Партнер «Ернст енд Янг» (Швейцарія) Хайнріх Крістен вважає, що до сімейних компаній є завжди велика довіра як зі сторони працівників, так і зі сторони партнерів, адже це компанії, які працюють на довгу перспективу розвитку, а не на миттєвий прибуток. «Як правило, у сімейному бізнесі переважає добре ставлення до персоналу, тут високі зарплати та хороші можливості для зростання», – сказав він.

10639_585203668191531_1001823339_nЩо стосується наступництва у сімейних компаніях Швейцарії, то там, за словами партнера «Ернст енд Янг», як правило, нащадки не працюють у сімейному бізнесі мінімум 5 років після закінчення навчання. Якщо ж члени сім’ї не виявляють бажання долучитися до управління компанією, то варто розглянути можливість залучити найманого менеджера на певний період, скажімо, 5-7 років.

Клод Корназ, наступник компанії «Ветропак», поділився своїм досвідом переймання сімейного бізнесу, який був дуже цікавим та практичним. Зокрема, він порадив перш ніж ввійти в сімейний бізнес, відповісти собі на наступні запитання: Чи справді це робота моєї мрії? Чи у мене є необхідні компетенції, щоб управляти компанією? Чи це компанія, в якій я хочу працювати до самої пенсії? Чи можливий вихід з компанії? Хто зможе вказати мені на власні помилки?

«Важливим та корисним є пропрацювати певний час зі своїм попередником, поступово перебираючи управління компанією, при цьому чітко прописавши план відходу теперішнього керівника від справ», – порадив Клод Корназ.

Основна порада від всіх доповідачів – почати якнайшвидше думати про наслідування у сімейному бізнесі, оскільки це довгий і непростий процес.

Крім того, учасники почули від міжнародних експертів практичні поради про можливі форми ефективного управління сімейною компанією з точки зору податкових та фіскальних інструментів, а також про можливості вибору місця проживання.

Доповідачами конференції стали міжнародні експерти із значним досвідом управління сімейними компаніями чи їхнього консультування  –  Хайнріх Крістен, партнер, «Ернст енд Янг» (Швейцарія), Роджер Крапф, партнер, «Ернст енд Янг» (Швейцарія);  Клод Корназ, генеральний директор (у третьому поколінні), компанія «Ветропак»; Чарльз Пітер, власник та генеральний директор (у п’ятому поколінні) компанії «Беннінгер Гусс». Український досвід представили Ольга Горбановська, керівник практики «Human Capital», «Ернст енд Янг»  (Україна) та Альберт Сич, старший менеджер, керівник юридичної групи компанії «Ернст енд Янг» (Україна).

 Прес-служба LvBS

Mail

Дайджест подій та новин

Отримуй тижневий дайждест подій та новин УКУ у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

П'ятниця, 15 Січня, 2021
В УКУ стартував конкурс на отримання стипендій. Розповідаємо як податись!
Середа, 13 Січня, 2021
Успішні стартапи в Україні: Центр підприємництва УКУ поділився результатами роботи 
Вівторок, 12 Січня, 2021
Профіль випускника УКУ – важливий дороговказ для формування нових поколінь,...
Вівторок, 12 Січня, 2021
Українському Вільному Університету – 100 років 
Вівторок, 12 Січня, 2021
Два проєкти отримали грант на дослідження із Наукового фонду УКУ
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
УКУ

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio