Вступ до університетських студій
Анотація курсу
Курс «Вступ до університетських студій» допоможе студентам адаптуватись до університетського життя, навчитись ставити навчальні цілі та досягати їх, розуміти й поширювати культуру академічної доброчесності, розвивати навчальну та професійну мотивацію. Даний курс сприятиме кращому розумінню можливостей навчального процесу для особистісного зросту, плеканню психологічного благополуччя та зниженню рівня стресу, пов’язаного з організацією навчальної діяльності. Студенти здобудуть навички критичного мислення, необхідні як для успішного аналізу й оцінки аргументів, думок і переконань інших людей, так і для належного обґрунтування власної позиції і прийняття розумних і обґрунтованих рішень у власному і суспільному житті.
Модулі курсу
МОДУЛЬ 1
Навчання:
психологічний лайфхак
Викладачі: Аврамчук, Юськів, Когут
МОДУЛЬ 2
Самоосвіта:
як ефективно навчатися
Викладачі: Лещак, Юськів, Когут
МОДУЛЬ 3
Критичне мислення і
основи аргументації
Викладачі: Добко, Полетко, Козловський
Основні теми, що будуть
висвітлені на курсі:
- Методи навчання і самоосвіти.
- Організація навчального часу і простору.
- Приборкання стресу та запобігання навчальному виснаженню.
- Технології розвитку критичного мислення.
- Навчальна та професійна мотивація.
- Навички асертивного спілкування та основи керування конфліктами.
Результати навчання:
- здатність до ефективної комунікації, лідерства і командної роботи;
- вміння приймати та реалізовувати рішення щодо організації навчання, орієнтуючись на сучасні психологічні та
нейробіологічні теорії; - готовність до професійного саморозвитку та вдосконалення (здатність навчатися впродовж життя, підвищувати професійну компетентність; планувати програму професійного самовдосконалення; здійснювати професійний розвиток);
- усвідомлення етичних норм і правил міжособистісної взаємодії;
- вміння розпізнавати аргументи, користуватися методом глибинного аналізу, ідентифікувати вади аргументації та різновиди логічних помилок задля їх уникнення, уточнювати і тлумачити вислови та ідеї залежно від контексту, цільової аудиторії та цілей аргументації.
Викладачі

Олександр Аврамчук
Лікар-психолог, акредитований психотерапевт у напрямку “Групового аналізу”

Тарас Добко
Доктор філософії (PhD Міжнародної академії філософії у князівстві Ліхтенштейн), перший проректор Українського католицького університету

Світлана Когут
Кандидатка педагогічних наук, завідувачка кафедри загальної та соціальної педагогіки

Теодор Лещак
Кандидат педагогічних наук, доцент

Віктор Полетко
Докторант Лювенського університету в Бельгії, старший викладач кафедри політичних наук Українського католицького університету, керівник міжнародних проектів і програм Міжнародного інституту етики та проблем сучасності

Христина Юськів
У 2013 році здобула диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «міжнародні відносини» та кваліфікацію інформаційного аналітика-міжнародника, перекладача. Викладач УКУ, Відділ забезпечення Світоглядного ядра; асистент кафедри міжнародної інформації НУ “Львівська політехніка”, інформаційний аналітик та комунікаційник

о. Юрій Козловський
Викладач філософських дисциплін УКУ та Івано-Франківської Академії Івана Золотоустого. Магістр Колегіуму УКУ.