Вступ до університетських студій

Анотація курсу

Курс «Вступ до університетських студій» допоможе студентам адаптуватись до університетського життя, навчитись ставити навчальні цілі та досягати їх, розуміти й поширювати культуру академічної доброчесності, розвивати навчальну та професійну мотивацію. Даний курс сприятиме кращому розумінню можливостей навчального процесу для особистісного зросту, плеканню психологічного благополуччя та зниженню рівня стресу, пов’язаного з організацією навчальної діяльності. Студенти здобудуть навички критичного мислення, необхідні як для успішного аналізу й оцінки аргументів, думок і переконань інших людей, так і для належного обґрунтування власної позиції і прийняття розумних і обґрунтованих рішень у власному і суспільному житті.

Модулі курсу

 

МОДУЛЬ 1

Навчання:
психологічний лайфхак

Викладачі: Аврамчук, Юськів, Когут

 
 

МОДУЛЬ 2

Самоосвіта:
як ефективно навчатися

Викладачі: Лещак, Юськів, Когут

 
 

МОДУЛЬ 3

Критичне мислення і
основи аргументації

Викладачі: Добко, Полетко, Козловський

 

Основні теми, що будуть
висвітлені на курсі:

  • Методи навчання і самоосвіти.
  • Організація навчального часу і простору.
  • Приборкання стресу та запобігання навчальному виснаженню.
  • Технології розвитку критичного мислення.
  • Навчальна та професійна мотивація.
  • Навички асертивного спілкування та основи керування конфліктами.

Результати навчання:

  • здатність до ефективної комунікації, лідерства і командної роботи;
  • вміння приймати та реалізовувати рішення щодо організації навчання, орієнтуючись на сучасні психологічні та
    нейробіологічні теорії;
  • готовність до професійного саморозвитку та вдосконалення (здатність навчатися впродовж життя, підвищувати професійну компетентність; планувати програму професійного самовдосконалення; здійснювати професійний розвиток);
  • усвідомлення етичних норм і правил міжособистісної взаємодії;
  • вміння розпізнавати аргументи, користуватися методом глибинного аналізу, ідентифікувати вади аргументації та різновиди логічних помилок задля їх уникнення, уточнювати і тлумачити вислови та ідеї залежно від контексту, цільової аудиторії та цілей аргументації.

Викладачі

Фото Олександр Аврамчук

Олександр Аврамчук

Лікар-психолог, акредитований психотерапевт у напрямку “Групового аналізу”

Фото Тарас Добко

Тарас Добко

Доктор філософії (PhD Міжнародної академії філософії у князівстві Ліхтенштейн), перший проректор Українського католицького університету

Фото Світлана Когут

Світлана Когут

Кандидатка педагогічних наук, завідувачка кафедри загальної та соціальної педагогіки

Фото Теодор Лещак

Теодор Лещак

Кандидат педагогічних наук, доцент

Фото Віктор Полетко

Віктор Полетко

Докторант Лювенського університету в Бельгії, старший викладач кафедри політичних наук Українського католицького університету, керівник міжнародних проектів і програм Міжнародного інституту етики та проблем сучасності

Фото Христина Юськів

Христина Юськів

У 2013 році здобула диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «міжнародні відносини» та кваліфікацію інформаційного аналітика-міжнародника, перекладача. Викладач УКУ, Відділ забезпечення Світоглядного ядра; асистент кафедри міжнародної інформації НУ “Львівська політехніка”, інформаційний аналітик та комунікаційник

Фото о. Юрій Козловський

о. Юрій Козловський

Викладач філософських дисциплін УКУ та Івано-Франківської Академії Івана Золотоустого. Магістр Колегіуму УКУ.