ПРОТОКОЛ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ В ОФІСАХ УКУ

(Додаток 2 до наказу № 285-О від 03.08.2020 )

Цей протокол розроблено на основі рекомендацій міжнародних організацій щодо запуску робочого процесу, він враховує загальні рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я та Міністерства охорони здоров’я України. Протокол може бути уточнено та доповнено відповідно до зміни загальних рекомендацій щодо заходів, спрямованих на запобігання поширення вірусу SARS-CoV-2. Усі зміни та доповнення будуть оприлюднені безпосередньо перед поверненням працівників на робочі місця.

ІНФОРМУВАННЯ ТА КОМУНІКАЦІЯ

  • Інструкції з запобігання поширенню вірусу та правила перебування на робочому місці мають бути розміщені у всіх робочих кабінетах і робочих місцях працівників (правила дотримання соціальної дистанції між працівниками, інструкції з виявлення симптомів та ознак захворювання тощо).
  • Керівники відділів повинні особисто провести представлення нових правил організації робочого процесу безпосередньо перед поверненням працівників на робочі місця.
  • Інструкції із запобігання поширення вірусу слід розмістити у всіх приміщеннях загального користування: вестибюлях, сходових клітках, ліфтах, переговорних кімнатах, кухнях, санвузлах та інших.
  • Усі інструкції та правила перебування на робочому місці, а також інша необхідна інформація буде передана керівникам відділів і додатково оприлюднена засобами комунікації університету.

РОБОЧЕ МІСЦЕ

  • У разі роботи в офісах вільного планування (спільних офісах) керівники відділів повинні організувати роботу за спеціальними графіками згідно зі специфікою робочого процесу відділу задля забезпечення вимоги з дотримання соціальної дистанції між робочими місцями щонайменше 1,5-2 м.
  • Працівники, які належать до групи ризику (старші за 60 років або мають серцево-судинні хвороби, цукровий діабет, хвороби легень), будуть тимчасово продовжувати працювати дистанційно.
  • Робочі місця, що передбачають постійний та безпосередній контакт з іншими працівниками і зовнішніми відвідувачами (зона рецепції, зона кафе тощо), слід обладнати додатковими засобами захисту.

ПРОВІТРЮВАННЯ РОБОЧИХ ПРИМІЩЕНЬ

  • Працівники університету повинні часто проводити природне провітрювання робочих приміщень (щонайменше раз на 2-3 години).
  • Господарському відділу університету слід провести очищення та, за потреби, заміну фільтрів систем вентиляції та кондиціонування.
  • У всіх приміщеннях університету заборонено використання циркуляційних вентиляторів охолодження та нагрівання (тепловентиляторів).

НАРАДИ

  • Для нарад продовжено практику використання засобів дистанційного зв’язку (Zoom, Skype, Hangouts тощо). Всі працівники, за потреби, мають бути забезпечені засобами для віддаленої комунікації (веб-камерами та гарнітурою).
  • У переговорних кімнатах встановлено обмеження кількості одночасного перебування осіб згідно з вимогами щодо забезпечення соціальної дистанції. Місця перебування в переговорних кімнатах мають бути визначені і промарковані, тривалість наради не повинна перевищувати 20-30 хв.
  • Керівникам відділів рекомендовано запровадити нові моделі проведення швидких нарад: Scrum Meeting (швидка нарада навстоячки), наради на свіжому повітрі. Для нарад можуть використовуватись приміщення аудиторій великої площі за системою попереднього електронного бронювання.
  • Господарському відділу та відділу ІТ необхідно розглянути можливість розширення літніх терас та активного використання зелених зон: збільшення загальної кількості вуличних меблів, встановлення вуличних точок доступу Wі-Fі.

МЕБЛІ

  • Господарському відділу університету потрібно розглянути можливість тимчасового зменшення кількості м’яких меблів (фотелів) у приміщеннях загального користування, очищення яких потребує значних зусиль.
  • Господарському відділу університету слід перевірити відповідність розміщення меблів в приміщеннях загального користування згідно з правилами дотримання соціальної дистанції.

ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЗАХИСТУ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДЕЗІНФЕКЦІЇ

  • Усі працівники університету будуть забезпечені особистими антисептичними засобами для регулярної дезінфекції рук, робочих поверхонь, приладів, телефонів.
  • Використання захисних масок у всіх приміщеннях загального користування (вестибюлях, сходових клітках, ліфтах, переговорних кімнатах, кухнях, санвузлах тощо) та на території університетського містечка обов’язкове.
  • Використання одноразових рукавичок можливе за бажанням працівників.
  • Перед входом у будівлі університету та в місцях великого скупчення людей – в доступних місцях та з урахуванням необхідної соціальної дистанції – мають бути встановлені засоби для дезінфекції рук.
  • Господарський відділ має забезпечити всі санвузли, кухні, господарські приміщення дозаторами рідкого мила і паперовими рушниками замість сушильних автоматів та розглянути можливість збільшення їх кількості.
  • У всіх будівлях університету мають бути встановлені смітники для використаних засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок, паперових серветок) з подальшою утилізацією.
  • Господарський відділ повинен проводити дезінфекцію поверхонь, з якими контактують (дверні ручки, поручні, кнопки ліфтів тощо) кожні 2-3 години протягом робочого дня.
  • У кінці робочого дня всі працівники мають звільнити робочий стіл для проведення щоденної дезінфекції працівниками господарського відділу.
  • У кухнях загального користування тимчасово буде обмежено використання загального посуду (тільки особистий та одноразовий). Посуд рекомендовано ретельно мити до та після споживання їжі/напоїв.

ХАРЧУВАННЯ

  • В обідній час трапезні (університетські їдальні) повинні обслуговувати винятково працівників і студентів університету відповідно до загальних вимог функціонування закладів громадського харчування (промаркована лінія черги, обмежена к-сть осіб перебування у приміщеннях та за обідніми столами).
  • Господарському відділу університету необхідно розглянути можливість збільшення загальної кількості індивідуальних (малих) обідніх столів, розширення літніх терас.

ПЕРЕМІЩЕННЯ ПО ТЕРИТОРІЇ ТА БУДІВЛЯХ УНІВЕРСИТЕТУ

  • Працівникам університету буде рекомендовано активніше використовувати евакуаційні сходові клітки (запровадження практики піднімання вгору центральною сходовою кліткою, вниз – евакуаційними сходами).
  • У ліфтах дозволено перебування по 1 особі.
  • Відповідні рекомендації та правила будуть розміщені на території та в усіх будівлях університету.

ПРАВИЛА ВІДВІДУВАННЯ

  • Університетські містечка на вул. Іл. Свєнціцького і вул. Хуторівка можуть бути обмежені в доступі для зовнішніх відвідувачів, крім тих, що приходять на запрошення працівників.
  • Зовнішній відвідувач тимчасово не зможе вільно пересуватись будівлями університету, зустрічі мають відбуватись у визначених місцях загального користування та згідно із затвердженими рекомендаціями МОЗ і регулюватись відділом охорони університету (можливо, з запровадженням температурного скринінгу всіх відвідувачів).

ІНШЕ

  • Керівникам відділів у зв’язку з заходами, спрямованими на обмеження пересування, та збільшенням часу перебування працівників за робочим місцем, рекомендовано запровадити додатковий спортивний компонент у життя відділів – проведення спільних фізичних вправ для розминки.
  • Окремі працівники університету, у разі необхідності, можуть бути забезпечені довезенням на роботу.
  • Практику доставки документів між корпусами університету рейсовим автобусом УКУ буде продовжено. На кожному кампусі слід облаштувати місце для збору документів, що потребують доставки.